Monday, October 3, 2011

.::JAMBOREE BURUNG HANTU ECC 2011 1-2/10/11::.

Masa: 2jam 58minit
Jarak:46km
Maksimum: 58.8km/h
Kedudukan: 290/17++ rider

Kali ni aku berpeluang menyertai jamboree setelah hampir setahun merehatkan diri dari menyertainya. Walaupun malam, tiada cahaya matahari, tetapi cabarannya berlainan. Trail yg bagus, dari awal hingga ke garisan penamat. Seronok menyertainya bermula dari pendaftaran sehinggalah habis acara. Alhamdulillah, aku dpt sampai dgn selamat serta dpt melalui kesemua cek point. Insya Allah tahun depan boleh sertainya lagi. Wakil DUKECT yg berkesempatan menyertai kali ini ialah aku serta Kapten Firdaus. Tahniah Penganjur


Persiapan sebelum kayuh


Menunggu di tapak pemulaan
Pelepasan..Sampai di penamat..



Walaupun aku kurang menyertai Jamboree tahun ini, aku rasa ECC2011 adalah event yg terbaik setakat ini kerana ada disediakan tempat membasuh basikal.

1.Pendaftaran-A+

2.Goodies-A

3.Tapak Pelepasan-A+ ( tp ada ramai jgk yg chiken luar tapak pelepasan).
4.Trail tanda arah & penanda -A+

5.Cek Point-A. (kalu bg air 100+ atau Thaaji aku bg A+ hehehehe)

6.Medal-A (kalu medal besi lg cun)

7-Makan & minum lps kayuh A+ (nasi minyak + ribena tu...)


JUMPA LAGI TAHUN DEPAN...INSYA ALLAH...

Gambar ihsan: Hambali, Jimmy, Tiger & Rosdan TQ semua


IKLAN: MADU TUALANG READY STOK, MILITARY HYDRATION PACKS KALU MAU KENE ORDER DULU...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.