Thursday, April 24, 2014

.:: Misi Mejelajah Trail MTB ::.

Kuantan,
Terdapat byk trail-trail hutan di sini, antaranya Trail beserah, Trail TC (Teknikal trail), Trail Jabor dan banyak lagi.  Kesemua trail-trail tersebut sedia di ratah oleh rider-rider. Aku amat senang hati berkayuh di kuantan kerana rata-rata ridernya peramah. Bertambahlah rakan-rakan rider... Terimakasih geng!!  Pertama kali berkayuh di Kuatan ialah bersama Cikgu Mie dan rakan yg membawa aku layan trail Hutan Beserah. Bukit yg paling aku suka panjat (tak larat tolak) ialah bukit pelindung. Sekarang kerja-kerja di Kuantan dah pun siap, Insya allah kita bertemu lagi lain waktu.

Misi menjelajah trail seterusnya bergantung pada tugasan baru...harap2 dapat tugasan kerja di utara pula....bolehlah aku merasa trail di sana. Teringin juga nak merasa trail sebelah selatan (johor), Di perak pun banyak juga trail-trail menarik... huhuhu bilalah agaknya dapat ku layan trail-trail ini. Semuanya memerlukan masa yg sesuai..Insya Allah...
~~~~~~~~"Geng MTB, Mu Tunggu Aku Datang :) "~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.